Aftellen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Maarten en Liesbeth Fokker - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Maarten en Liesbeth Fokker - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Liesbeth

15 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Nog 2 uurtjes, dan kunnen we inchecken voor een mooi plaatsje in het vliegtuig. We zijn druk bezig met het inpakken van de koffers. Wat is dat toch met die neiging om altijd maar meer mee te nemen dan je mag (en uiteindelijk blijk je 't ook niet allemaal nodig te hebben). Maar goed, de spanning stijgt en we hebben er ontzettend zin in. We hebben een aantal laptops verzameld die we zoveel mogelijk proberen mee te nemen naar de kinderen in het Fathershouse. Met deze laptops kunnen ze zich voorbereiden op een Nepal dat meedraait in de wereld en communiceert via moderne kanalen.
Morgen 22.00 uur verlaten wij de Nederlandse bodem. We zullen proberen jullie ook in Kathmandu van informatie te voorzien.

• 16 Juli 2014 - 19:53

Jacoba:

Hele goede reis! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en ga deze blog volgen!

• 16 Juli 2014 - 23:26

Oom Jaap En Tante Jenny Bart En Kinderen:

Hallo Maarten en Liesbeth, nu ik dit typ zitten jullie als het goed is al in de lucht. We vinden het een heel interessante actie die jullie ondernemen en zullen jullie ervaringen ook zeker volgen. We wensen jullie een goede reis en bovenal Gods zegen over jullie werk.

• 17 Juli 2014 - 19:01

Thirza:

Lieve Maarten & Liesbeth,
    Wat was ik blij toen ik net een berichtje van jouw Maarten kreeg met dat jullie veilig zijn aangekomen. Gelukkig zeg, want dat was echt spannend.. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie reisverslagen, ik hoop deze zeker te volgen!
    Geniet van deze bijzondere, indrukkwekkende tijd !

Liefs,
    Thirza

• 18 Juli 2014 - 22:01

Tiem En Jolanda:

He Maarten en Liesbeth,

vanuit een warm Nederland een klein berichtje. Uit het berichtje van T. begrijpen we dat jullie goed overgekomen zijn! Gelukkig maar. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen, hoor. Houd ons op de hoogte, dan blijven wij reageren!

Het allerbeste toegewenst!
    Tiem, Jolanda, Riëlke, Wilmer en Lezra