Over 3 weken hopen we te vertrekken! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Maarten en Liesbeth Fokker - WaarBenJij.nu Over 3 weken hopen we te vertrekken! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Maarten en Liesbeth Fokker - WaarBenJij.nu

Over 3 weken hopen we te vertrekken!

Door: Maarten & Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Liesbeth

25 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Ha allemaal!

Allereerst willen we jullie vertellen dat we in totaal € 4537,- kunnen besteden aan het project in Nepal. Wij willen jullie allemaal bedanken voor jullie gift! We hopen jullie door middel van deze website een beetje mee te nemen naar Nepal, om jullie te laten weten waar het geld daadwerkelijk naartoe gaat.

Over drie weken is het al zover. De visa zijn ook binnen. Het begint nu echt al op te schieten. Van een collega van Liesbeth hebben we een klamboe kunnen lenen en een andere collega had alvast wat Nepalese kleding! Liesbeth heeft al een lange jurk aangeschaft. We zijn benieuwd of daadwerkelijk iedereen zulke bedekkende kleding heeft!

Binnenkort hopen we te gaan skypen met Philip. Hij is de pastor van het Fathershouse. We hopen wat laatste dingen te regelen, voordat we daadwerkelijk naar Nepal vertrekken.

We zien erg uit naar de reis! Woensdagavond 16 juli hopen we om 22.00 uur Nederlandse tijd te gaan vliegen vanaf Schiphol. We hopen te gaan vliegen via Abu Dhabi naar Kathmandu.

Een hartelijke groet,

Maarten & Liesbeth